تصویر
بازدید سرزده بازرس فرمانداری کرج از سازمان سیما منظر کرج
14 شهریور 1402 - 15:07
1
غلام رضا ایوبی‌زاده بازرس فرمانداری کرج در حضور سرزده از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نحوه صیانت از حقوق شهروندی، رعایت مولفه های عفاف و حجاب پرسنل، نظم اداری و .
ارسال توسط :
پ
پ

غلام رضا ایوبی‌زاده بازرس فرمانداری در حضور سرزده از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نحوه صیانت از حقوق شهروندی، رعایت مولفه های عفاف و حجاب پرسنل، نظم اداری و .
.
.
را مورد بررسی قرار داد.

با حضور غلامرضا ایوبی‌زاده بازرس فرمانداری کرج در واحد بازرسی این سازمان مباحثی چون صیانت از حقوق شهروندی، چگونگی و نحوه پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندی، روند ثبت اطلاعات و رسیدگی به پرونده های واحد باغات مورد بررسی قرار گرفت.
این بازدید در راستای تقویت و بهبود مدیریت و همچنین نظارت بر حسن اجرای دقیق قوانین و مقررات انجام شد و بازرس فرمانداری کرج، ضمن قدردانی از نگاه ویژه این سازمان به موضعات زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری، پیشنهاداتی پیرامون بهبود و افزایش رضایت شهروندی ارائه کرد.
این مسئول در بازدید از قسمت های مختلف اداری سازمان سیما و منظر کرج تاکید کرد: با توجه به گستردگی شرح وظایف این سازمان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان باید مطالبات به حق آنها را بدانیم تا علاوه بر اینکه به رفتار و دیدگاهی یکسان دست پیدا کنیم بتوانیم بر اساس اولویت‌بندی‌های انجام شده اقدامات لازم را به سرانجام برسانیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.