تصویر
بازدید سرزده فرماندار شهرستان چهارباغ از یک کارگاه آموزشی صنایع دستی
02 شهریور 1402 - 8:24
2
جعفری فرماندار ضمن بازدید از قسمت های فعال این کارگاه آموزشی گفت: سعی کنید ضمن توسعه آموزش به زنان و دختران شهرستان در مسیر رشد تولیدات دستی و مشاغل خانگی، این مهم باعث شود با حمایت دستگاههای مربوطه سهمی در اشتغال، شناخت ظرفیت و پتانسیل های مصنوعات و آثار دستی شهرستان چهارباغ داشته باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

جعفری فرماندار ضمن بازدید از قسمت های فعال این کارگاه آموزشی گفت: سعی کنید ضمن توسعه آموزش به زنان و دختران شهرستان در مسیر رشد تولیدات دستی و ، این مهم باعث شود با حمایت دستگاههای مربوطه سهمی در اشتغال، شناخت ظرفیت و پتانسیل های مصنوعات و آثار دستی شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: از ویژگی های بسیار مهم این آموزش ها برای اشتغال زنان سرپرست خانوار، ابتدا باعث کاهش دغدغه های مالی و معیشتی شده و سپس کمکی به جهت کاهش آسیب های خواهد شد.
در ادامه بازدید مدیریت و مربیان شاغل در این واحد آموزش محور مشکلات و نیازمندی های خود را با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند و درخواست مساعدت مجموعه های دخیل در امر توسعه و ارائه تسهیلات مشاغل خانگی را خواستار شدند.
در این بازدید معاون فرماندار و بخشدار مرکزی و مشاور فرماندار نیز به همراه نماینده عالی دولت در شهرستان حضور داشتند و مشکلات و موانع موجود در راستای نیازهای اعلام شده را مورد بررسی قرار داده و فرماندار اظهار داشت: دستورات لازم جهت همکاری با مدیریت و طرح های پیشنهادی توسعه ارائه شده توسط مربیان را در اولویت برنامه ها و پیگیری های آتی قرار خواهند داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.