تصویر
بازدید سرزده مدیرکل بهزیستی استان البرز از کمپ کانون سبز خوشنام شهرستان کرج
06 تیر 1402 - 9:43
1
«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز به اتفاق معاون امور پیشگیری و رییس بهزیستی شهرستان کرج و دیگر کارشناسان از کمپ کانون سبز خوشنام دیدن کرد این بازدید که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و بمنظور بررسی شرایط مراکز اقامتی بهبودی درمان اعتیاد و خدمات ارائه شده به بیماران انجام پذیرفت کلیه واحد های مرکز شامل اتاق سم زدایی، خوابگاه بیماران، سالن ورزشی، آشپزخانه، اتاق جلسات، اتاق پزشک و تیم درمان و انبار موادغذایی و آشپزخانه مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز به اتفاق معاون امور پیشگیری و رییس بهزیستی شهرستان و دیگر کارشناسان از کمپ کانون سبز خوشنام دیدن کرد این بازدید که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و بمنظور بررسی شرایط مراکز اقامتی بهبودی درمان اعتیاد و خدمات ارائه شده به بیماران انجام پذیرفت کلیه واحد های مرکز شامل اتاق سم زدایی، خوابگاه بیماران، سالن ، آشپزخانه، اتاق جلسات، اتاق پزشک و تیم درمان و انبار موادغذایی و آشپزخانه مورد بررسی قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.