پ
پ

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی در جریان برگزاری دیدارهای چهره به چهره مدیران استان در روزهای سه شنبه های مردمی از ۴دستگاه اجرایی پرمخاطب به صورت سرزده بازدید کردند.

سیداکبر حسینی موخر به اتفاق تیم همراه، ضمن ارزیابی کمی و کیفی فرایند برگزاری دیدارهای چهره به چهره مدیران استان، اثربخشی دستورات مدیران طی دیدارهای برگزار شده و سطح رضایت مندی مراجعین را رصد نموده و شاخص های ابلاغی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در فرایند "مردمی سازی" دستگاه های اجرایی را به مدیران و کارکنان یادآور شدند.

سید اکبر حسینی موخر گفت: حسب دستور مقام عالی استان، برگزاری ملاقات های چهره به چهره مدیران در روزهای سه شنبه های مردمی الزامی بوده و کلیه امور مربوطه از نحوه ثبت نام متقاضی، نحوه تکمیل فرم مربوطه، پیگیری دستورات مدیران توسط مسئولین بازرسی تا حصول نتیجه، اطلاع رسانی به متقاضی و گزارش کامل ماهانه برنامه به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی، مورد بررسی و رصد دقیق استان و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری قرار می گیرد.
حسینی یادآور شد: برگزاری کمی و کیفی "دیدارهای چهره به چهره" از مهم ترین شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان بوده و علاوه بر تعیین سطح امتیاز مدیران استان، امتیاز کلی استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
لذا در گزارشات ماهانه این دفتر به مقام عالی استان و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری عملکرد کلیه دستگاه ها با دقت نظر رصد می گردد.
حسینی تاکید کرد: کنترل کیفی و راستی آزمایی دستورات مدیران در ملاقات های مردمی توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری انجام می گردد.
فرایند کیفی و اثر بخشی ملاقات ها زیر ذره بین نظارتی این دفتر قرار داشته و گزارش ماهانه به مقام عالی استان ارائه می گردد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر