تصویر
بازدید سرزده مسئولین از روند اجرای دومین قرارگاه جهادی اشتغال البرز در نظرآباد
07 اسفند 1401 - 9:28
3
امام جمعه و فرماندار شهرستان از روند اجرای دومین قرارگاه جهادی اشتغال البرز در نظرآباد به همت اداره تعاون_کار و رفاه اجتماعی* بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه و فرماندار شهرستان از روند اجرای دومین قرارگاه جهادی اشتغال البرز در به همت اداره تعاون_کار و رفاه * بازدید کردند.

در تشریح طرح نامبرده گفت: در طرح قرارگاه اشتغال در تلاشیم جویندگان کار را بصورت رایگان با مدیران واحدهای تولیدی آشنا نموده و ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان برحسب مهارتشان، نیروی کار بامهارت و کارآزموده شرکت های مستقر در نظرآباد را نیز تامین نماییم.
وی افزود: چنانچه نیروی کار متناسب با نیاز تولیدکنندگان نیز مراجعه نکرد، با برگزاری دوره های آموزشی موردنیاز در فنی و حرفه ای شهرستان، این مهم را فراهم خواهیم نمود تا افزون بر رفع نیاز نیروی کار، به مهارت آموزی و ایجاد اشتغال نیز بپردازیم.
دکتر بغدادی یادآور شد: همچنین درخواست کنندگان تسهیلاتی هم که مشمول قوانین اعطای وام بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی(ره) میشدند، در این قرارگاه توانستند با ارائه مدارک لازم، برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.