تصویر
بازدید سرزده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز از مطبخ غذای دانشجویان
30 آذر 1401 - 15:53
2
دکتر مرتضی نظری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز، به منظور نظارت بر نحوه طبخ و توزیع غذا و اطمینان از رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همراه محمد رضا شریف کاظمی مدیر امور دانشجویی و مهدیه رشیدی نیا رئیس اداره تغذیه دانشجویی روز سه شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ از محل مطبخ غذای دانشجویان بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر مرتضی نظری معاون و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز، به منظور نظارت بر نحوه طبخ و توزیع غذا و اطمینان از رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همراه محمد رضا شریف کاظمی مدیر امور دانشجویی و مهدیه رشیدی نیا رئیس اداره تغذیه دانشجویی روز سه شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ از محل مطبخ غذای دانشجویان بازدید کردند.

دکتر نظری ضمن بررسی کیفیت غذا و مواد غذایی به‌کار گرفته شده در طبخ غذای دانشجویی، از نزدیک به بررسی وضعیت این آشپزخانه و مذاکره با پیمانکار تهیه غذای دانشجویان پرداخت.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در خصوص بهتر شدن کیفیت غذای دانشجویان گفت: ما خواستار تغییر مطلوب و مشهود کیفیت غذای دانشجویان هستیم و باید این امر در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود، باتوجه به اینکه اداره تغذیه دانشجویان در تهیه مواد اولیه با کیفیت حساسیت بسیار نشان می دهد، انتظار داریم کیفیت غذای ارائه شده به دانشجویان نیز با بالاترین حد باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.