تصویر
بازدید سرپرست اداره کل بازرسی استانداری از شهر گرمدره
29 دی 1400 - 8:31
5
سرپرست اداره کل بازرسی استانداری البرز از شهر گرمدره بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل بازرسی استانداری البرز از شهر بازدید کرد.

غلامی در حاشیه بازدید از شهر گرمدره اظهار داشت: با هرگونه ساخت‌ و ساز غیرمجاز در شهر برخورد می‌کنیم و این امر با جدیت ادامه خواهد داشت تا دیگر شاهد چنین تخلفاتی نبوده و از مشکلات و مسائل بعدی ناشی از این امر جلوگیری کنیم.
وی افزود: شهرداری‌ها، امور اراضی ، مدیریت جهاد و بنیاد مسکن نقش مهمی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها و شهرها دارند و شهرداری‌ها علاوه بر کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در محدوده شهر، در جلوگیری از ساخت ساز غیرمجاز، غیراصولی و غیراستاندارد وظیفه مهمی برعهده دارند.

غلامی تصریح کرد: شناسایی افراد متخلف‌ در عرصه ساخت‌ و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود‌.

همچنین ضمن اشاره به ماده‌صد قانون شهرداری‌ها مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر و حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساخت و ساز می‌بایست از شهرداری پروانه اخذ نمایند در غیر این صورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.
غلامی از شهروندان در خواست کرد با شماره گیری تلفن ۱۱۱ و ارتباط با این مرکز اقدام به ارائه گزارشات و شکایات خود نموده و با ثبت در این سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.