تصویر
بازدید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز از مرکز علمی کاربردی شرکت تولیدی و صنعتی آذین خودرو
13 آبان 1402 - 11:00
3
دکتر عباس کاویانی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز از مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی و صنعتی آذین خودرو بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر عباس کاویانی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز از مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی و صنعتی آذین خودرو بازدید کرد.

؛ دکتر عباس کاویانی، در جریان بازدید از مرکز علمی کاربردی آذین خودرو گفت: بازدید دوره‌ای از مراکز فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان البرز با هدف رفع مشکلات احتمالی و با هدف تسریع طرح پایش مراکز تحت نظارت انجام می‌شود.
دکتر کاویانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت و مرکز علمی کاربردی شرکت تولیدی و صنعتی آذین خودرو، از قبیل مرکز مشاوره، کتابخانه، سالن ، آزمایشگاه و .
.
.
ضمن قدردانی از زحمات رئیس مرکز و کارکنان آن بر تعریف و تدوین دوره‌های جدید و بر برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تاکید کرد و بر پیگیری و رفع مشکلات مراکز آموزشی قول مساعد داد.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز، جذب تعداد دانشجو در این مرکز نسبت به مراکز دیگر را نشان همدلی در مرکز علمی کاربردی شرکت تولیدی و صنعتی آذین خودرو عنوان کرد وگفت: امکانات بیشتر و ارائه خدمات بهتر و بیشتر در زمینه‌های علمی، و غیره زمینه جذب دانشجو را فراهم خواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به بیانات ریاست عالی دانشگاه، سیاست‌های دانشگاه کاملا اشتغال محور و مهارت‌آموزی بوده، لازم است مراکز آموزشی فارغ از هرگونه مسایلی با این سیاست همراه و همگام شوند.
در ادامه این بازدید محسن عبدالهی رئیس مرکز علمی کاربردی شرکت تولیدی و صنعتی آذین خودرو نیز به سیاست و برنامه‌های مرکز در راستای جذب حداکثری دانشجو تصریح کرد: به همت همکاران مرکز سعی شده است با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب‌های مختلف از جمله مسابقه، مناظره، اردو، نشست‌های فرهنگی و علمی و .
.
.
تنوع و جذابیت برای دانشجویان ایجاد نماییم.

دکتر عبدالهی، به تنوع رشته‌های دانشگاهی با تضمین اشتغال نیز اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون دانشجویان با ۱۷ کد رشته فعال در این مرکز در حال تحصیل هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.