تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

بازدید سرپرست دانشگاه هشتگرد از شرکت نوآور ارتباط صنعت
11 شهریور 1402 - 11:44
3
ولی اله کوهدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به همراه مسئولان این دانشگاه با محمد فرهاد کیایی مدیرعامل شرکت نوآور ارتباط صنعت برای همکاری‌های دو طرف درزمینهٔ ارتقا سطح تجربه دانشجویان و آموزش صنعت دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

ولی اله کوهدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به همراه مسئولان این دانشگاه با محمد فرهاد کیایی مدیرعامل شرکت نوآور ارتباط صنعت برای همکاری‌های دو طرف درزمینهٔ ارتقا سطح تجربه دانشجویان و آموزش صنعت دیدار کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در حاشیه این بازدید ۴ ساعته از شرکت نوآور ارتباط صنعت در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: هدف از این بازدید شناخت ظرفیت‌ها و امکانات دو طرف برای انجام کارهای مشترک در راستای کاهش دغدغه‌های صنعت و دانشگاه تشکیل‌شده است که البته میان صنعت و دانشگاه فاصله‌ای زیاد وجود دارد که می‌توان با تعامل و برگزاری همایش‌ها تمرکز بر نقاط مشترک این فاصله کمتر کرد.
ولی اله کوهدار افزود : امروز در بازدید که در این شرکت داشتیم با توجه به اینکه استثنا اکثر شرکت‌ها این شرکت توانسته از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده نموده و میزان بهره‌وری را بالا ببرد که این نکته بسیار مهم است که این شرکت را از بقیه شرکت‌های شهرک‌های صنعتی متمایز نمود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد همچنین به تعاملات اولیه که صورت گرفته اشاره کرد و افزود: اگر ما بتوانیم به‌صورت آزمونه یک شرکت به‌طور کامل باهم همکاری نموده و الگو تعریف نماییم می‌توان با همین روش هم از دانشجویان جهت همکاری در صنعت استفاده نمود و امید رابین دانشجویان بیشتر نمود و هم می‌توان درس‌های و سرفصل‌های جدید و به‌روز برای بهره‌وری صنعت با همکاری دو طرف استفاده نمود که البته دانشگاه آزاد اسلامی که در این چند سال اخیر توانسته بیشتر مشکلات تعامل صنعت و دانشگاه را با آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مرتفع نموده و آماده همکاری با صنعت در بخش‌های مختلف است.
وی در ادامه گفت: امروز از شرکتی که ما بازدید کردیم نمونه خیلی استثنا بود که می‌تواند الگوی خوبی برای شرکت‌ها و دانشگاه‌ها باشد که توانسته هم ازنظر کمک خوبی نماید و در کنار این دغدغه‌ها به مسائل و معضلات و منطقه خود بپردازد و این عوامل باعث متمایز کردن این شرکت از بقیه شرکت‌ها می‌باشد.
این استاد دانشگاه عنوان کرد: ما در دیدار امروز به تعاملات خوبی دست پیدا کردیم که به یاری خداوند متعال می‌شود بر روی اشتراکات که این واحد صنعتی با دانشگاه دارد این اشتراکات را بیشتر و انشالله گامی مثبت بتوانیم برداریم.
محمد فرهاد کیایی در ادامه گفت: ما در سه حوزه لوازم‌خانگی ، خودرویی و تجهیزات پزشکی فعالیت داریم اما بیشتر تمرکز شرکت نوآور ارتباط صنعت در صنعت لوازم‌خانگی بوده و یکی از قطعه سازان بزرگ لوازم‌خانگی کشور هستیم.
یکی از استانداردهایی که دریافت کردیم استاندارد IATF است که بالاترین تراز مورداستفاده در صنعت خودروسازی است که بیش از یک سال است که موفق به اخذ این استانداردشده‌ایم .
همچنین استانداردهای سری ایزو۹۰۰۰ را نیز دریافت کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: ما از استانداردهای سطح ملی بالاتر هستیم و در ادامه، استانداردهایی که شرکت‌های ال‌جی ، سامسونگ ، الکترونیک و بوش به‌عنوان ۴ شرکت مطرح دنیا برای قطعه سازهای خوددارند را بررسی و استخراج کرده‌ایم و در برنامه داریم خودمان را به آن سطح برسانیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شرکت ارتباط نوآور صنعت شهرک صنعتی «کاسپین دو»شهرستان آبیک قرار دارد و از سال ۱۳۸۳ شروع به کارکرده و توانسته اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر در این واحد تولیدی راهم آورد و علاوه بر مسائل اقتصادی حمایت‌های خوبی در مسائل اجتماعی و فرهنگی در منطقه داشته است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.