تصویر
بازدید شهردارکرج از حاشیه اتوبان محدوده ترمینال شهید کلانتری
25 خرداد 1402 - 13:07
1
شهردار کلانشهرکرج به همراه سرپرست منطقه ۹ و معاونت‌های اجرایی با حضور در منطقه ۹ کرج از حاشیه اتوبان محدوده ترمینال شهید کلانتری بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


شهردار کلانشهر به همراه سرپرست منطقه ۹ و معاونت‌های اجرایی با حضور در منطقه ۹ کرج از حاشیه اتوبان محدوده ترمینال شهید کلانتری بازدید کرد.

با هدف نظارت و ارتقاء سطح کیفی فضای سبز حاشیه اتوبان و در راستای ایجاد روحیه نشاط در مسیر مسافران پایتخت به غرب کشور از حاشیه اتوبان ترمینال شهید کلانتری بازدید کرد.

کیانی دراین بازدید در خصوص لزوم برنامه‌ریزی جهت بهسازی و توسعه فضای سبز در این محدوده به منظوراستفاده مسافران عبوری تأکید کرد وگفت: احصاء مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف و بهبود شرایط موجود در محلات مورد تأکید خاص و ویژه مدیریت شهری است.
وی گفت: ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد که درهمین راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای حفظ و گسترش و بهسازی فضای سبز در این محدوده در دستور کار قرارگرفت.
شهردار کرج ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تعیین تکلیف سطوح مشترک فضای سبز و اتوبان، جمع‌آوری نخاله، بازسازی جداره‌ها و همچنین گاردریل‌ها و هم سطح کردن کناره اتوبان اشاره کرد.
شایان ذکر است در این بازدید مقرر شد روند پیشرفت اقدامات اجرایی توسط کارشناسان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در حوزه زیباسازی و فضای سبزمورد طراحی، نظارت وبررسی قرارگیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.