تصویر
بازدید شهردار گلسار از روند اجرای پروژه فاز دوم ساختمان شهرداری
04 مهر 1402 - 10:45
4
مهندس گودرزی شهردار به همراه معاونین فنی و عمرانی ، فنی و شهرسازی و مسئول بازرسی شهرداری از روند اجرای پروژه فاز دوم ساختمان شهرداری گلسار بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس گودرزی شهردار به همراه معاونین فنی و عمرانی ، فنی و شهرسازی و مسئول بازرسی شهرداری از روند اجرای پروژه فاز دوم ساختمان شهرداری بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران افزود: با توکل به خدا مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد و همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و با توجه به این که در حال حاضر ساختمانی که در اختیار شهرداری قرار دارد، استیجاری است و فضای کافی برای خدمت رسانی به شهروندان را ندارد ، مصمم است با تکمیل این پروژه و استقرار واحدهای ستادی فضای بهتری را جهت ارائه خدمات به شهروندان ایجاد کند.

وی اظهار داشت: در طراحی و ساخت فاز دوم ساختمان و بویژه نمای آن از الگوی ایرانی اسلامی استفاده می گردد و کلیه معابر جانبی ساختمان نیز طبق تقشه موجود و اصول شهرسازی اجرا می گردد و توجه به اصول و ضوابط معماری و شهرسازی در پروژه‌های شهری باید متناسب با استاندارد‌های موجود صورت پذیرد.
مهندس گودرزی در پایان خاطر نشان کرد : نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.