تصویر
بازدید شهردار گلسار از پروژه های عمرانی سطح شهر
13 شهریور 1402 - 10:14
2
مهندس گودرزی شهردار گلسار به همراه معاونت فنی و عمرانی و مسئول حوزه شهردار ، از محل انجام پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری گلسار بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس گودرزی به همراه معاونت فنی و عمرانی و مسئول حوزه شهردار ، از محل انجام پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند.

پروژه لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر ، اجرای فاز دوم ساختمان شهرداری و زیر سازی و ایمن سازی محل بازی کودکان پارک ۶/۵ هکتاری شهر از جمله پروژه هایی بودند که شهردار گلسار از روند اجرای آن ها بازدید و افزود: هدف عمده مدیریت شهری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری شهرداری محسوب می شود ولی این بدان معنا نیست که در کیفیت سهل انگاری شود و رعایت شاخصه های کیفی مد نظر قرار گرفته نشود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.