تصویر
بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از سازمان فاوا
01 مرداد 1402 - 15:26
1
دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در این سازمان قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ


دبیر دوم شورای اسلامی در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در این سازمان قرار گرفت.

مریم قهرمانی دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ضمن بازدید از سازمان فاوا از ادارات GIS، نرم‌افزار، تحقیق و توسعه شهر هوشمند، امنیت و آمار و حوزه‌های مالی و اداری دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت‌ها و تلاش پرسنل آشنا شد.
وی در بازدید از واحد GIS و حوزه دکل‌ها در جریان طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در بحث زیباسازی و شیرینگ و کمیته تشکیل شده در این خصوص با حضور شهرسازی و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، جهت زیباسازی بیش از ۲۰ مکان مهم شهر قرار گرفت واز فعالیت‌های انجام شده ابراز خرسندی کرد.
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، در دیدار با رؤسای ادارات امنیت و نرم‌افزار، با آخرین تمهیدات امنیتی و سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مورد استفاده در شهرداری کرج آشنا شد.
در این بازدید، سعید حق‌شناس رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، ضمن تشریح جایگاه سازمان به عنوان قلب تپنده شهرداری کرج و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در بدنه این سازمان، به معرفی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای پشتیبانی‌کننده شهرداری کرج و ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در آن پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.