تصویر
بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از منطقه ویژه اقتصادی پیام
11 اسفند 1401 - 15:11
1
دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این منطقه قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این منطقه قرار گرفت.

دکتر علی آقا محمدی با حضور در پیام و به همراه مدیرعامل این منطقه از شرکت تولیدی فعال در حوزه تولید تلفن همراه و تبلت بازدید کرد.
آقامحمدی در این بازدید با تاکید بر خودباوری گفت: اتکا و اعتماد به جوانان و نخبگان کشور رمز موفقیت کشور است که امروز در پیام شاهد آن هستیم .
بنا براین گزارش منطقه اقتصادی پیام استقرار شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله صنایع هایتک،آی.
سی.
تی.
و فناوری های نوین در برنامه های خود قرار داده است.
به همین منظور با توسعه زیر ساخت ها به دنبال استقرار هر چه بیشتر این شرکت ها در پیام است.

بازدید معاون فناوری ارتباطات از واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام
میثم عابدی معاون فناوری ارتباطات وزارت ارتباطات از واحدهای تولیدی فعال در حوزه الکترونیک مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد.
میثم عابدی در این بازدید در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری های نوین در پیام قرار گرفت.
بازدید و قرار گرفتن در روند فعالیت های شرکت فعال در حوزه ساخت تلفن همراه از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون وزیر به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بوده است.
عابدی ضمن ابراز خرسندی از شرایط فعلی پیام گفت پیام گامهای خوبی برای رسیدن به قله اکوسیستم تولید تلفن همراه ایرانی برداشته است.

راه اندازی و استقرار شرکت های فعال در حوزه ساخت تلفن های همراه با هدف بومی سازی سازی و پاسخگویی به نیاز کشور از جمله برنامه هایی است که امروز در پیام در حال اجرایی شدن است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.