تصویر
بازدید فرزندان بهزیستی از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز
30 بهمن 1401 - 16:53
2
فرزندان پسر مقیم در خانه های کودک و نوجوان بهزیستی و با همراهی «پرویز یزدانی» معاون پشتیبانی بهزیستی استان البرز، «افشین میرمحمدی» معاون امور اجتماعی بهزیستی ، کارشناسان دفتر شبه خانواده و مسئولین خانه ها از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرزندان پسر مقیم در خانه های کودک و نوجوان بهزیستی و با همراهی «پرویز یزدانی» معاون پشتیبانی بهزیستی استان البرز، «افشین میرمحمدی» معاون امور بهزیستی ، کارشناسان دفتر شبه خانواده و مسئولین خانه ها از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق بازدید کردند.

اردوی ایران سرای امید با هدف ارتقاء سطح نگرش مثبت نسبت به افتخارات ایران اسلامی در فرزندان بهزیستی ویژه فرزندان پسر مقیم در خانه های کودک و نوجوان بهزیستی البرز برگزار شد.

مکان این اردوی یکروزه بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز در نظرگرفته شد بود که در این روز فرزندان با فعالیتهای این کارخانه اعم از آموزش و توانمندسازی از طریق مدرسه مهارتی off School و آموزش و برگزاری کارگاه برای تسهیلگران، بازارسازی و کمک به فروش تولیدات، آموزش راپل به فرزندان وغیره آشنا شدند.
در ادامه فرزندان بهزیستی ضمن آشنایی با فعالیتهای این مرکز در فضایی شاد و صمیمانه به تفریح و بازی پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.