تصویر
بازدید فرماندارشهرستان ساوجبلاغ از اتاق اصناف
05 تیر 1402 - 12:31
2
دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بمناسبت گرامیداشت هفته اصناف، با همراهی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره صمت و مشاورین خود از اتاق اصناف و اتحادیه های تابعه بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


دکتر البرزی بمناسبت گرامیداشت هفته اصناف، با همراهی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره صمت و مشاورین خود از اتاق اصناف و اتحادیه های تابعه بازدید کردند.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه ابتدا از اتحادیه های صنفی بازدید کرده و ضمن دیدار و عرض تبریک بمناسبت هفته اصناف، با رؤسای اتحادیه ها گفت وگو کردند.
در ادامه این بازدید، دکتر البرزی طی نشستی با حضور رؤسای اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ، از تلاش‌های صنوف و بازاریان شهرستان کرد.
وی گفت: به برکت تعامل و همدلی اتاق اصناف با مدیران شهرستان، با کمترین مسائل و مشکلات در حوزه اتحادیه ها و بازار مواجه هستیم.
دکتر البرزی افزود: بازاریان متدین و متمکن از قیام ۴۲ تاکنون همواره یکی از حامیان و ارکان پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و در زمان دفاع مقدس هم ادای تکلیف کرده اند و پس از آن نیز باحمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشه های دشمنان را بی اثر نموده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.