تصویر
بازدید فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از مرکز نگهداری بیماران روانی شهر هشتگرد
21 آذر 1401 - 15:58
3
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی وجمعی از مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان با حضور در مرکز نگهداری بیماران روانی شهر هشتگرد(ماژین مهر هشتگرد)، ضمن سرکشی و عیادت از بیماران، مشکلات حوزه های مختلف این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی وجمعی از مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان با حضور در مرکز نگهداری بیماران روانی شهر هشتگرد(ماژین مهر هشتگرد)، ضمن سرکشی و عیادت از بیماران، مشکلات حوزه های مختلف این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

بررسی مشکلات حوزه های ساختمانی، تأمین انرژی، تأمین مواد غذایی و نان، دارو، مشکل آب و روشناییِ مرکز از مهمترین مواردی بود که به آن پرداخته شد و دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشستی که در محل مرکز برگزار شد، دستورات لازم را برای حل مشکلات مطرح شده صادر کردند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست خواستار استفاده از ظرفیت خیّرین محترم برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بیماران در این مرکز شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.