تصویر
بازدید  فرماندار شهرستان نظرآباد از مرکز خیریه نگهداری از کودکان طلوع مهرعلی
12 دی 1401 - 10:00
3
فرماندار شهرستان باهمراهی رییس بهزیستی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد، از مرکز خیریه نگهداری کودکان طلوع مهرعلی بازدید نموده و ضمن گفتگو با پرسنل این مجموعه به احصاء و بررسی مشکلات موجود پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان باهمراهی رییس بهزیستی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ، از مرکز خیریه نگهداری کودکان طلوع مهرعلی بازدید نموده و ضمن گفتگو با پرسنل این مجموعه به احصاء و بررسی مشکلات موجود پرداخت.

در این بازدید مقرر گردید شهرداری نظرآباد در حیطه اختیارات خود به پیگیری و حل مشکلات مطروحه بپردازد و همچنین جهت استفاده این کودکان عزیز از ظرفیت های ، ،آموزشی و.
.
.
پیگیری های لازم صورت پذیرد.
در ادامه با کودکان این مرکز نیز دیدار شده و ضمن قدردانی از خیرین نیک اندیشی که به اشاعه فرهنگ نوع دوستی و حل بخشی از مشکلات جامعه در حد توان خود میپردازند، از اقدام صورت گرفته توسط خیر گرانقدر مرحوم مهرعلی پیشگاهی و فرزندان بزرگوار ایشان جهت تاسیس مرکز خیریه طلوع مهرعلی تشکر و آن را بسیار ارزشمند عروابط عمومی مخابرات منطقه البرز @tcalborz, [02.
۰۱.
۲۳ ۰۹:۴۸]
استمرار ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه البرز
مشتریان گرامی می توانند با ارائه مدارک شماره تلفن خود را در سامانه ۱۱۸ ثبت مشاغل نمایند .

به گزارش اداره روابط عمومی ، مهندس رحیمی مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه البرز ، با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۸۴۲۴۴ مورد ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ البرز وجود دارد اظهار داشت : شماره تلفن مشتریان تلفن ثابت به محض دایری و با اخذ موافقت مشتری در سامانه ۱۱۸ ثبت می گردد ، این امکان وجود دارد که آن دسته از مشتریانی که خط تلفن ثابت خود را جهت اماکن تجاری درخواست نموده اند بتوانند با ارائه مدارک و مستندات قانونی شماره تلفن خود را در سامانه ۱۱۸ ثبت مشاغل نمایند ، این مدارک بسته به نوع کسب و کار شامل پروانه فعالیت ، جواز کسب و … می باشد .

مدیر تجاری و امور مشتریان افزود : در واقع برای این دسته از مشتریان علاوه بر اسامی حقیقی عنوان شغلی نیز در سامانه ۱۱۸ ثبت خواهد شد .

مهندس رحیمی در پایان از مشتریان گرامی که در حال حاضر از این سرویس استفاده می کنند خواست در صورت هر گونه تغییر وضعیت تلفن (تغییر نام ، تغییر مکان) مراتب را به امور مشتریان مرکز خود اعلام نمایند تا سریعا نسبت به بروز رسانی اطلاعات اقدام گردد .

گفتنی است هزینه ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ برای مشتریان ۹۵۰۰۰ ریال ، هشتگرد و نظر آباد ۵۵۰۰۰ ریال می باشد که ماهیانه بر روی قبض اعمال می گردد .
نوان داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.