10 مهر 1403 - 11:14
شناسه : 1471397
0

بازدید مدیر روابط عمومی و بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور از مرکز ۱۲۲ به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، آقایان اقبال مدیر کل روابط عمومی و رسولی امین مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور روز ۲۴ مرداد ماه با حضور در این شرکت از دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان […]

بازدید مدیر روابط عمومی و بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور از مرکز ۱۲۲
به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، آقایان اقبال مدیر کل روابط عمومی و رسولی امین مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور روز ۲۴ مرداد ماه با حضور در این شرکت از دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان (مرکز ۱۲۲) و نیز مرکز هوشمند سازی (تله متری) این شرکت بازدید کردند.
مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز در این بازدید از مراحل و چگونگی فرآیند پاسخگویی به تماسهای تلفنی، نحوه ی پیگیری مشکلات مردمی، راه اندازی سیستم نظرسنجی و تشکر از تماس تماس گیرندگان در پنل و سامانه مرکز و نحوه ی پاسخگویی کارشناسان مرکز ۱۲۲ و نیز راه اندازی مرکز هوشمند سازی و تله متری طی مدت کمتر از دو ماه را تشریح کرد.منبع : آب و فاضلاب البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.