تصویر
بازدید مدیر عامل منطقه پیام از پروژه ایجاد قطب مرکز داده در اصفهان
15 مهر 1402 - 16:13
8
اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از پروژه ایجاد یکی از قطب های داده کشور در پارک فاوا فولاد شهر بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام از پروژه ایجاد یکی از قطب های داده کشور در پارک فاوا فولاد شهر بازدید کرد.

مهندس قنبرپور در سفر خود به این استان ضمن بازدید از فضای پارک فاوا فولاد شهر در جریان نحوه پیشرفت پروژه ایجاد یکی از قطب های مراکز داده کشور در این پارک نیز قرار گرفت.

گفتنی است مقرر شده تا شهریور ماه سال آینده در فاز نخست، ۳۰۰ رک توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی که امکان توسعه آن با حضور بخش خصوصی تا سه هزار رک نیز وجود دارد.
در این نشست جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان نیز حضور داشت.
بنابراین گزارش، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز به عنوان یکی از مراکز برای راه اندازی قطب مرکز داده تعیین شده که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال یک هزار رک در این منطقه روشن خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.