تصویر
بازدید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز از پروژه های آبخیزداری شهرستان طالقان
21 مرداد 1402 - 15:17
2
در این دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و هیئت همراه از پروژه های آبخیزداری شهرستان طالقان بازدید به عمل آورده و با همکاران شهرستانی ملاقات کرده و از نزدیک به بررسی برخی از مشکلات موجود پرداخت .
ارسال توسط :
پ
پ

در این دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و هیئت همراه از پروژه های آبخیزداری بازدید به عمل آورده و با همکاران شهرستانی ملاقات کرده و از نزدیک به بررسی برخی از مشکلات موجود پرداخت .

در این دیدار اسماعیل صدیقی معاون امور اراضی ، مهدی میردار سرپرست معاونت فنی ، حجت الاسلام ندرلی نماینده ولی فقیه در اداره کل اضغر بیات را همی می کردند.
در این دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری با همکاران شهرستانی در اداره منابع طبیعی شهرستان طالقان ملاقات کرده و از نزدیک به بررسی برخی از مشکلات موجود پرداخت .
ایشان به اتفاق هیات همراه در ادامه از پروژه آبخیز فشندک بازدید کرده وموارد لازم را به ناضرین ومجری پروژه در جهت بهتر شدن اجرای پروژه مورد تاکید قرار دادند و در پایان این دیدارنماز ظهر با امامت حجت الاسلام ندرلی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اقامه گردید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.