تصویر
29 بهمن 1402 - 16:41
2
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز از پایگاه امداد و نجات بین شهری فخر ایران نظرآباد بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز از پایگاه امداد و نجات بین شهری فخر ایران بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی الهی ، از پایگاه امداد و نجات بین شهری فخر ایران شهرستان نظرآباد بازدید و با امدادگران و نجاتگران این پایگاه دیدار کرد .
در این بازدید نماینده معزز ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن دیدار با امدادگران و نجاتگران مستقر در این پایگاه در جریان فعالیت های امدادی آنها قرار گرفت.
در ادامه این بازدید مسئول امداد و نجات شعبه ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده به توانمندی‌های پایگاه در مواجهه با انواع حوادث و سوانح اشاره کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده ، از مدیریت و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان کرد و با احداث کتابخانه در پایگاه گفت : مطالعه و کتابخوانی عاملی برای توسعه و ارتقاء سطح دانش افراد است و از آنجائیکه که امدادگران و نجاتگران ساعاتی از اوقات خود را در پایگاه‌های امداد و نجات می‌گذرانند، خواندن کتاب در زمینه‌های مختلف امدادی و مهارتی، فرهنگی، ، مذهبی و سرگرمی‌ به افزایش سطح آگاهی آنها کمک می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.