تصویر
بازدید مستمر شهردار گلسار از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر
12 مهر 1402 - 12:46
4
مهندس گودرزی شهردار گلسار به همراه معاونت فنی و عمرانی و مسئول حراست شهرداری از پروژه های عمرانی در دست اجرای مدیریت شهری بازدید و از نزدیک بر روند اجرائی پروژه ها نظارت و نکات لازم را به معاونت فنی و عمرانی خود یادآور شد و افزود: نظارت کامل ناظرین شهرداری بر پروژه های عمرانی بر کیفیت و اصول اجرای پروژه ها تأثیرگذار است و بایستی در تمامی پروژه ها به این مهم توجه گردد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس گودرزی به همراه معاونت فنی و عمرانی و مسئول حراست شهرداری از پروژه های عمرانی در دست اجرای مدیریت شهری بازدید و از نزدیک بر روند اجرائی پروژه ها نظارت و نکات لازم را به معاونت فنی و عمرانی خود یادآور شد و افزود: نظارت کامل ناظرین شهرداری بر پروژه های عمرانی بر کیفیت و اصول اجرای پروژه ها تأثیرگذار است و بایستی در تمامی پروژه ها به این مهم توجه گردد.

مهندس گودرزی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی همکاران و تلاشگران حوزه عمران و آبادانی، دستورات لازم را در خصوص بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی و خدمات شهری و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.