تصویر
بازدید معاون آموزشی وزارت بهداشت از پروژه ساختمان جدید دانشکده پزشکی البرز
17 مرداد 1402 - 15:15
0
دکتر باقری فرد،معاون آموزشی وزارت بهداشت از پروژه خیر ساز ساختمان جدید دانشکده پزشکی در پردیس دانشگاه بازدید و با دکتر صیادی رییس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر باقری فرد،معاون آموزشی وزارت بهداشت از پروژه خیر ساز ساختمان جدید دانشکده پزشکی در پردیس دانشگاه بازدید و با دکتر صیادی رییس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

این بازدید با حضور دکتر ثابت رئیس دبیرخانه دوره پزشکی عمومی، دکتر محمدی مدیر کلEDC ، دکتر کلانتر معاون دبیرخانه پزشکی عمومی ، دکتر قنبری ، معاون مدیر کل بودجه وزارت بهداشت انجام شد.
دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت : پروژه خیر ساز دانشکده پزشکی یکی از بهترین و مهمترین پروژه های ساخته شده توسط خیرین است که باید از خیر محترم و دانشگاه که این بستر رو فراهم کرد ، کرد.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه دانشگاه البرز به بلوغ آموزشی خوبی رسیده است و همگام با رشد و توسعه استان ، دانشگاه هم در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به صدور مجوز تشکیل هیات ممیزه مستقل در دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: توسعه دانشگاه ، توانمندی و ظرفیت آموزشی در این دانشگاه ایجاب می کرد هیات ممیزه مستقلی در دانشگاه البرز ایجاد شود معاون آموزشی وزارت بهداشت به رشد سریع و قابل توجه دانشگاه به ویژه در بخش آموزش اشاره کرد و افزود: دانشگاه البرز مستعد این است که در گروه بهترین دانشگاه های کشور قرار بگیرد .
وی نسبت به تجهیز یکسری از بخش های تکمیلی دانشکده قول مساعد داد و افزود: پروژه آموزشی خیر ساز به این گستردگی در نوع خود بی نظیر است و کمک می کنیم زودتر تجهیز و راه اندازی شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.