تصویر
بازدید معاون استاندار البرز از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج
04 خرداد 1402 - 8:31
2
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) کرج طی سالهای گذشته به دلیل برخی مشکلات مالی و حقوقی، علی رغم آنکه بیمارستانی تخصصی بود نسبت به ارائه خدمات تخصصی به شهروندان با مشکل مواجه بود.
وی افزود: خوشبختانه پس از سالها با ورود دکتر عبداللهی استاندار البرز به موضوع ساماندهی وضعیت بیمارستان و با برگزاری چندین جلسه با حضور رئیس دادگستری استان، دادستان کرج، مدیرکل اطلاعات و تمامی مسئولان مربوطه بخش اعظمی از مشکلات برطرف شد.

افضلی ضمن از تلاش و همدلی مدیران استانی برای رفع مشکلات بیمارستان یادآور شد: با پیگیری های مستمر استاندار البرز در نهایت، توافقاتی صورت گرفت و بیمارستان به طور کل به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان برخوردار شوند.
گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، ضمن بررسی مشکلات فعلی از مسئولان بیمارستان خواستار ارائه طرح های توسعه ای شد تا شهروندان در آینده به منظور دریافت خدمات مطلوب با مشکل مواجه نشوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.