تصویر
بازدید معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از منطقه البرز
15 شهریور 1401 - 11:17
1
جلیل سالاری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش و نژادعلی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از منطقه البرز بازدید کردند .
ارسال توسط :
پ
پ

جلیل سالاری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش و نژادعلی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از منطقه البرز بازدید کردند .

جلیل سالاری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و علی اکبر نژادعلی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، با حضور در منطقه البرز از نزدیک با روئسا و مسئولین واحدها و کارکنان این منطقه ملاقات کرد .
در این بازدید معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش در جلسه با کارکنان شرکت و ضمن و تشکر و ارزیابی مثبت عملکرد منطقه البرز در حوزه های مختلف به پیشنهادات روئسا و مسئولین واحدها و کارکنان منطقه پاسخ و رهنمودهای لازم برای بهبود مستمر فعالیتها و فرایندهای کاری را ارایه کرد.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به استفاده صحیح و تربیت نیروهای جوان و فعال در مناطق بعنوان یک راهبرد اصلی در شرکت گفت: حضور شرکتهای دانش بنیان در شرکت و بومی سازی طرح های در حال اجرا، تامین سوخت زائرین اربعین حسینی و استفاده از تمام توان سی ان جی و اجرای طرحهای پایلوت این سوخت پاک در منطقه البرز از دیگر موارد مطرح شده سالاری در این جلسه بود.
در ادامه محسن وزارتی مدیر منطقه البرز نیز حضور مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش ومدیر پخش فرآورده های نفتی ایران را منشاء خیر و برکت ذکر کرد و گزارشی از نحوه خدمت رسانی به مردم بویژه در حوزه سوخترسانی و سایر فعالیتهای دیگر ارائه داد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.