تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی از نمایشگاه روستا آباد
17 مهر 1402 - 9:31
0
معاون هماهنگی امور عمرانی از غرفه های صنایع دستی و تبدیلی و بومگردی های روستاهای استان در نمایشگاه روستا آباد بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی از غرفه های صنایع دستی و تبدیلی و بومگردی های روستاهای استان در نمایشگاه روستا آباد بازدید کرد.

افضلی در جریان بازدید از نمایشگاه روستا آباد توجه به زیر ساخت های و حمایت همه جانبه از جامعه روستایی و عشایری را مود تاکید قرار داد.
گفتنی است «روستا آباد» بزرگترین رویداد روستایی کشور از ۱۲ الی ۱۸ مهرماه در مصلی تهران برگزار می شوددر این رویداد نمایشگاهی که «روستا آباد» نامگذاری شده است استان البرز دارای ۲۹ غرفه است.
تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری با حدود ۱۲۰۰ غرفه محصولات خود را برای خرید به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد ، همچنین از گروههای مختلف آئینی روستایی و عشایری در این نمایشگاه دعوت شده است تا به اجرای هنرهای آئینی خود بپردازند تا بتوانند محیط شاد و جذابی را برای خانواده ها ایجاد کنند و بازدید کنندگان با آداب و رسوم روستایی بیشتر از پیش آشنا شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.