تصویر
بازدید میدانی معاونین شهردار ، پیرو حضور دکتر بهمنی دررادیو البرز و طرح مشکلات شهری
23 تیر 1401 - 9:18
2
ساعتی پس از حضور شهردار کمالشهر در برنامه " شهر من سلام" و در پی تماسهای شهروندان در خصوص طرح مشکلات مناطق مختلف شهر ، معاونین شهردار طی بازدیدمیدانی ، موظف به رفع مشکلات مطروحه در کمترین زمان ممکن شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

ساعتی پس از حضور در برنامه " شهر من سلام" و در پی تماسهای شهروندان در خصوص طرح مشکلات مناطق مختلف شهر ، معاونین شهردار طی بازدیدمیدانی ، موظف به رفع مشکلات مطروحه در کمترین زمان ممکن شدند.

در این بازدید که از خیابان میثم۲/۳ خرمدشت انجام پذیرفت معاونت خدمات شهر موظف به رفع مشکلات مطروحه درخصوص پاکسازی محل از زباله و نخاله شدند.
در ادامه بازدید میدانی معاونین شهردار ، مشکل مطروحه خیابان ولیعصر ۱۴ (رجایی) پیشاهنگی در خصوص جدولگذاری در دستور کار معاونت عمران قرارگرفت.
انتهای بلوار کاج در منطقه پیشاهنگی نیز به عنوان یکی از معابری که شهروندان، متقاضی رفع مشکلات عمرانی آن بودند در این بازدید مورد برسی قرارگرفت و مقررگردید مسئولین مربوطه نسبت بهسازی آن اقدام نماید.
گفتنی است معاونین خدمات شهری و عمران موظف شدند طی ۲۰ روز الی یکماه آینده نسبت به رفع مشکلات مذکور ، اقدامات لازم رامعمول نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.