تصویر
بازدید میدانی معاون عمرانی استانداری البرز از وضعیت راههای و‌ معابر استان در پی بارش برف
20 بهمن 1401 - 16:54
1
در پی بارش برف در سطح استان، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از وضعیت راهها و‌ معابر استان بازدید بعمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

در پی بارش برف در سطح استان، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از وضعیت راهها و‌ معابر استان بازدید بعمل آورد.

احمد افضلی در جریان این بازدید در تماس های تلفنی با مسئولان ذیربط خواستار حفظ آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی استان برای مقابله با حوادث احتمالی شد.

وی همچنین تاکید کرد: شایسته است تمامی دستگاه های اجرایی و امدادی استان با برنامه ریزی مناسب و در هماهنگی با اداره کل مدیریت بحران استان ضمن تعامل مناسب با یکدیگر و با بکارگیری کلیه امکانات و تجهیزات و منابع انسانی تحت اختیار خود نسبت به حفظ آمادگی برای مقابله با حوادث زمستانی اقدام کنند.
افضلی تاکید کرد: شهرداران مناطق مختلف کلانشهر و‌ همچنین سایر شهرهای استان نیز باید نسبت به رصد وضعیت معابر شهری و در صورت لزوم استفاده از ماسه و نمک برای یخ زدایی از معابر این کلانشهر اقدام و تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به موقع به شهروندان اتخاذ کنند.
لزوم‌ آمادگی شرکت های خدماتی، دستگاه های امدادی، بیمارستانها، راهنمایی و‌ رانندگی از دیگر تاکیدات سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این زمینه بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.