تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

بازدید نماینده مردم کرج،فردیس،اشتهارد و آسارا از درمانگاه جمعیت هلال احمر استان البرز
11 شهریور 1402 - 16:04
3
دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا از درمانگاه جمعیت هلال احمر استان البرز در عمود ۹۹۱ واقع در مسیر نجف به کربلاى معلى بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف ، ، اشتهارد و آسارا از درمانگاه جمعیت هلال احمر استان البرز در عمود ۹۹۱ واقع در مسیر نجف به کربلاى معلى بازدید کرد.

در این بازدید امیر عباسپور معاون امدادو و نجات هلال احمر استان البرز به ارائه گزارشی از خدمات نیروهای هلال احمر و خدمات امدادی درمانی و انجام خدمات توسط تیم های اعزامی استان پرداخت.
عباسی طى بازدید از درمانگاه جمعیت هلال احمر گفت: توفیقى شد که خدمت پزشکان و نیروهای درمانی رسیده و از نزدیک به عوامل امدادى و کادر درمان در قسمت هاى مختلف از پذیرش تا ویزیت، داروخانه و درمانگاه حضور پیدا کرده و خدمتشان خداقوت عرض کنیم.
وی، تامین و حفظ سلامتى زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام توسط نیروهای هلال احمر از پزشکان و امدادگران و اعضاء داوطلب و اکیپ هاى مختلف از خادمان ابا عبدالحسین در مسیر پیاده روی زائران را نشانه اخلاص و ارادت و مودت دانست و ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده در این موکب ها و درمانگاه‌ها ، این خدمت را سعادت و افتخاری برشمرد که نصیب خادمان گردیده است.
وی، وضعیت عمومی زائران را خوب ارزیابی کرد و گفت: با بسیج امکانات درمانی و اعزام پزشکان و کادر درمانی کافی در سالهای آتی تلاش می‌کنیم به نحو احسن به زائران خدمت رسانى شود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: افراد آسیب پذیر سعى کنند در زمانى غیر از اربعین و در فصول دیگر سال به این کشور سفر کرده تا از ایجاد آسیب جدى براى خود و خانواده خود جلوگیرى کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.