تصویر
بازدید پلیس از ۱۵ نمایشگاه خودرو در کرج
16 شهریور 1401 - 15:32
2
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از بازدید این پلیس از 15 نمایشگاه خودرو در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این بازدید ها برای 12 واحد اخطاریه پلمب صادر و یک نمایشکاه هم به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از بازدید این پلیس از ۱۵ نمایشگاه خودرو در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این بازدید ها برای ۱۲ واحد اخطاریه پلمب صادر و یک نمایشکاه هم به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد.

سرهنگ "حمید رضا افشاری" با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور نظارت بر واحد های صنفی و پیشگیری از تخلفات و جرائم مربوط به نمایشگاه داران خودرو، طرح بازدید از این صنوف در سطح استان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح که در قالب ۳ تیم عملیاتی در ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد، از ۱۵ نمایشگاه خودرو بازدید شد که در این راستا برای ۱۲ واحد متخلف اخطاریه پلمب صادر شده و یک نمایشگاه هم به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به تداوم طرح های بازدید از صنوف اظهار داشت: شهروندان نیز می توانند تخلفات صنفی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.