تصویر
بازدید پلیس البرز از ۵ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در ماه مبارک رمضان
31 فروردین 1401 - 15:50
1
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از بازدید این پلیس از 5 هزار و 242 واحد صنفی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این راستا برای 342 واحد اخطاریه پلمب صادر و 139 واحد متخلف نیز پلمب شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز از بازدید این پلیس از ۵ هزار و ۲۴۲ واحد صنفی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این راستا برای ۳۴۲ واحد اخطاریه پلمب صادر و ۱۳۹ واحد متخلف نیز پلمب شدند.

سرهنگ "حمیدرضا افشاری" با بیان اینکه نیروی انتظامی در ابتدای ماه مبارک رمضان با صدور اطلاعیه تذکرات لازم را به اتاق اصناف و واحد های صنفی ابلاغ کرد، بیان داشت: در راستای نظارت و بازرسی بر نحوه فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز از ۵ هزار و ۲۴۲ واحد صنفی مرتبط با ارائه مواد خوراکی بازدید کرد.
وی با اشاره به صدور ۳۴۲ اخطاریه پلمب برای واحدهای متخلف؛ افزود: همچنین ۱۳۹ واحد به دلیل ارتکاب تخلف و عدم توجه به تذکرات قبلی پلیس پلمب شدند.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به اخذ تعهد از ۳۴۹ متصدی واحدهای صنفی، تصریح کرد: همچنین پلیس به ۶۱ گزارش تخلف واحد های صنفی که از سوی شهروندان به مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ اعلام شده بود، رسیدگی کرد.
سرهنگ افشاری در پایان با تاکید بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی واحد های صنفی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند فعالیت غیر مجاز اصناف را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.