تصویر
بازدید کارشناسان از محل فاضلاب خروجی شهر کمالشهر
26 دی 1402 - 12:53
1
در راستای پیگیری های لازم جهت ساماندهی فاضلاب های خاکستری شهر کمالشهر که به محدوده شهر چهارباغ هدایت می شود و شکایت اهالی این منطقه را در پی داشته است ، موضوع در دستور کار و پایش مجدد کارشناسان محیط زیست شهرستان کرج قرار گرفت تونی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت : این معضل زبست محیطی قبلا از سوی این اداره از طریق شهرداری کمال شهر و شرکت آب و فاضلاب پیگیری که متاسفانه علی رغم بازدیدهای صورت گرفته با حضور نماینده دادستانی طی ماههای اخیر ،تاکنون اقدامی در جهت ساماندهی فاضلاب های خاکستری صورت نگرفته و برنامه زمانبندی در راستای رفع معضل مطروحه نیز ارائه نگردیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای پیگیری های لازم جهت ساماندهی فاضلاب های خاکستری شهر کمالشهر که به محدوده شهر هدایت می شود و شکایت اهالی این منطقه را در پی داشته است ، موضوع در دستور کار و پایش مجدد کارشناسان محیط زیست شهرستان قرار گرفت
تونی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت : این معضل زبست محیطی قبلا از سوی این اداره از طریق شهرداری و شرکت آب و فاضلاب پیگیری که متاسفانه علی رغم بازدیدهای صورت گرفته با حضور نماینده دادستانی طی ماههای اخیر ،تاکنون اقدامی در جهت ساماندهی فاضلاب های خاکستری صورت نگرفته و برنامه زمانبندی در راستای رفع معضل مطروحه نیز ارائه نگردیده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به تداوم روند ایجاد آلودگی و ورود فاضلاب به اراضی که تهدیدی علیه سلامت شهروندان می باشد، مجددا پیگیری لازم تا حصول نتیجه در دستور کار این اداره قرار دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.