تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

بازسازی سینما هجرت کرج به صرفه نیست
13 دی 1401 - 16:26
5
مدیر سینما هجرت کرج گفت: برای حوزه هنری به عنوان متولی سینما هجرت دیگر به صرفه نیست که این مجموعه را بازسازی کند و طی توافقاتی با شورای شهر بنا شده زمینی در جهانشهر به حوزه هنری داده شود تا پردیسی سینمایی در آن احداث و به نوعی سینما هجرت به مکان جدیدی منتقل شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر سینما هجرت گفت: برای حوزه هنری به عنوان متولی سینما هجرت دیگر به صرفه نیست که این مجموعه را بازسازی کند و طی توافقاتی با شورای شهر بنا شده زمینی در جهانشهر به حوزه هنری داده شود تا پردیسی سینمایی در آن احداث و به نوعی سینما هجرت به مکان جدیدی منتقل شود.

ابراهیم خلیل زاده با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته بخش عمده‌ای از مخاطبان سینما نه تنها در البرز بلکه در کل کشور ریزش کرده‌اند، اظهار کرد: وضعیت مراجعه مردم به سالن‌های سینما به گونه‌ای است که برخی به زحمت از پس هزینه‌ها و دخل و خرج مجموعه برمی‌آیند.
وی ادامه داد: سینما هجرت هم از این قاعده مستثنا نیست و به جز روزهای سه شنبه و پنجشنبه که مخاطب تا حدی افزایش می‌یابد، در سایر روزهای هفته بین ۶۰ تا ۷۰ نفر در روز بلیط تهیه می‌کنند.
وی با بیان اینکه امسال چند اتفاق مهم افتاد که باعث شد فروش سینما هجرت به شدت افت کند، گفت: اول اینکه این سینما به دلیل مجهز نبودن به سیستم اطفای حریق حدود ۱.
۵ سال تعطیل شد و بعد از آن هم شاهد کاهش مراجعه مردم به سینماها به واسطه شرایط کشور بودیم.
خلیل زاده با بیان اینکه امسال سال خوبی برای سینماداران نیست، توضیح داد: امیدواریم وضعیت تغییر کند و چراغ سالن‌ها مجددا روشن شود.
مدیر سینما هجرت کرج در پاسخ به اینکه بالاخره مشخص شد چه تصمیمی برای این مجموعه گرفته شده، افزود: برای حوزه هنری به عنوان متولی این سینما دیگر به صرفه نیست که این مجموعه را بازسازی کند و طی توافقاتی با شورای شهر بنا شده زمینی در جهانشهر به حوزه هنری داده شود تا پردیسی سینمایی در آن احداث و به نوعی سینما هجرت به مکان جدیدی منتقل شود.

وی ابراز کرد: در شورای پنجم قول‌هایی مبنی بر بازگرداندن هویت این سینما با بازسازی و تغییر فضای اطراف آن داده شده بود ولی هیچ یک عملی نشد.
خلیل زاده توضیح داد: تنها اقدامی که در دوره گذشته صورت گرفت نصب ورق‌های آلومینیومی در بخش‌هایی از این سینما بود که نتیجه‌ای نداشت.
مدیر سینما هجرت کرج گفت: امیدواریم در این دوره از مدیریت شهری شاهد عزمی جدی برای تعیین تکلیف این سینما و ساخت پردیسی در شان شهروندان کرجی باشیم.

منبع ایسنا برچسب ها: مدیر سینما هجرت کرج گفت: برای حوزه هنری به عنوان متولی سینما هجرت دیگر به صرفه نیست که این مجموعه را بازسازی کند و طی توافقاتی با شورای شهر بنا شده زمینی در جهانشهر به حوزه هنری داده شود تا پردیسی سینمایی در آن احداث و به نوعی سینما هجرت به مکان جدید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.