تصویر
بازنشستگان سند افتخار و میراث داران امنیت در جامعه هستند
23 مهر 1401 - 16:24
2
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: بازنشستگان سند افتخار و ميراث داران امنيت در جامعه می باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: بازنشستگان سند افتخار و میراث داران امنیت در جامعه می باشند.

به مناسبت هفته فراجا، جمعی از بازنشستگان با حضور در ستاد انتظامی ساوجبلاغ ضمن دیدار با « » فرمانده انتظامی این شهرستان، این هفته را بر تمامی مدافعان نظم و امنیت تبریک گفتند.
در این دیدار سرهنگ سلیمانی بیان داشت: بایستی از تجارب و اندوخته های این گوهرهای گران بها در اعتلای منزلت سازمانی و تحقق اهداف ماموریتی بنحو احسن استفاده کرد.
وی افزود: بدون شک این امنیت پایداری که امروز در جامعه حکم فرما است حاصل زحمات و تلاش های شبانه روز بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت است چرا که آنان در طول خدمت خود مجاهدت ها و رشادت های چشم گیری را به نمایش گذاشتند که ثمره اش همین آرامش خاطر در سطح جامعه شده است.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : بازنشستگان خود مایه برکت و امید کارکنان شاغل هستند و توجه پرسنل به داشته های مفید و سازنده آنان می تواند چراغ راهی برای تمامی کارکنان به منظور ادامه یک خدمت خوب و صادقانه باشد.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه استفاده از تجربه و دانش دیگران در راستای دستیابی به هدف و پیروزی بسیار موثر بوده و بر هیچ کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: بازنشستگان به عنوان آیینه تمام نمای تجارب و اندوخته های گرانبها در طول سی سال خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.