تصویر
بازنشستگان فراجا مایع قوت و دلگرمی کارکنان هستند
25 تیر 1402 - 15:45
2
همزمان با روز" تکریم خانواده و بازنشستگان" سرهنگ"سید صالح بذرگری" به همراه جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان طالقان با یکی از بازنشستگان و پیشکسوتان فراجا در این شهرستان دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


همزمان با روز" تکریم خانواده و بازنشستگان" سرهنگ"سید صالح بذرگری" به همراه جمعی از مسئولان انتظامی با یکی از بازنشستگان و پیشکسوتان فراجا در این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ بذرگری در این دیدار گفت : بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری ۳۰ سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به کشور و مردم گذرانده اند.
وی افزود: بازنشستگان فراجا در دوره خدمت خود تجربیات گرانبهایی را کسب کرده اند که انتقال این تجربیات به نسل جدید باعث بهبود خدمت رسانی به مردم می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان در پایان خاطرنشان کرد : حضور پیشکسوتان و بازنشستگان در مقرهای انتظامی برای انتقال تجربیات خود به کارکنان جوان مایه دلگرمی ماموران در اجرای ماموریت هاست

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.