تصویر
بازنشستگان گنجینه پربار تجربه و دانش فراجا هستند
14 شهریور 1401 - 15:49
0
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان بازنشستگان را گنجينه پربار تجربه و دانش دانست و گفت: بازنشستگان اقشاري از جامعه هستند که بهترين سال هاي عمر خود را براي خدمت به ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي صرف کرده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان بازنشستگان را گنجینه پربار تجربه و دانش دانست و گفت: بازنشستگان اقشاری از جامعه هستند که بهترین سال های عمر خود را برای خدمت به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی صرف کرده اند.

سرهنگ "بیژن جنتی" در دیدار با ۲ تن از بازنشستگان فراجا گفت: تجربه بازنشستگان ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه ای ارزشمند برای جامعه می باشد و استفاده از اندوخته های معنوی و تجربیات این عزیزان باعث موفقیت خواهد بود.
وی افزود: بازنشستگان پلیس، نماد و سند افتخار ایران اسلامی در ایثارگری و فداکاری هستند و تکریم آنان، تکریم ارزش‌های انسانی و اخلاقی است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: بازنشستگان عزیز هر یک زمانی در پیشبرد و تحقق اهداف پلیس تلاش کردند و امنیت امروز جامعه امانتی است که در سایه زحمات آنان به دست آمده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: بازنشستگان باید این را بدانند که در همه حال، سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند این فرماندهی هستند.
سرهنگ جنتی اضافه کرد: برقراری ارتباط و برگزاری جلسات انتقال تجربه با این عزیزان و استفاده از تجارب آنان در بسیاری از موقعیت ها برای ما بسیار کارگشا بوده است.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این دیدارها فرصت مغتنمی است برای پاسداشت و تقدیر از این سرمایه های گرانبها و با ارزش که زمانی درراستای پیشبرد و تحقق اهداف سازمان شبانه روز تلاش کرده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.