تصویر
بازنگری نظام جبران خدمات کارکنان شهرداری به ویژه آتش نشانان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد
02 شهریور 1401 - 15:39
2
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از بازنگری نظام جبران خدمات کارکنان شهرداری به ویژه آتش نشانان توسط مدیریت شهری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر از بازنگری نظام جبران خدمات کارکنان شهرداری به ویژه آتش نشانان توسط مدیریت شهری خبر داد.

عمار ایزدیار در ارتباط با تجمع امروز آتش نشان در تحقق حق خود در جلوی اظهار داشت: انشاالله روزهای آینده جلساتی را در این خصوص برگزار می کنیم تا بتوانیم همکاران کارمندی که حقوق آنها اختلاف فاحشی نسبت به همکاران با قرارداد کارگری دارند را چاره اندیشی کنیم.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی افزود:پیشنهاداتی در ارتباط با رفاهیات و بحث تغییر ساختار حقوق هماهنگ در کارگران وجود دارد که مورد بررسی قرار می گیرد.
ایزدیار عنوان کرد:باید برای این کار دستور مصوبه شورای حقوق و دستمزد هیئت وزرا را داشته باشیم تا این رفاهیات را برای ایجاد عدالت دربین کارگران و کارمندان خود توزیع کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.