تصویر
بازگشایی جاده چالوس حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز
24 خرداد 1402 - 12:40
2
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برای چندمین بار از مناطق سیل‌زده محور کرج-چالوس بازدید کرد و عملکرد اداره کل راهداری استان البرز را جهادی خواند و بازگشایی پنجمین جاده زیبای جهان را حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز دانست.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برای چندمین بار از مناطق سیل‌زده محور -چالوس بازدید کرد و عملکرد اداره کل راهداری استان البرز را جهادی خواند و بازگشایی پنجمین جاده زیبای جهان را حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز دانست.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ از محور کرج-چالوس برای چندمین بار وضعیت بازگشایی این محور را ارزیابی کرد.

خالقی در جریان این بازدید گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز آماده هرگونه همکاری در عملیات پاکسازی نقاط سیل‌زده بوده و خواهد بود و کمک به راه اندازی این جاذبه توریستی ملی را با این سطح از هم افزایی و همکاری سازمان‌های استان، مایه دلگرمی دانست.
لازم به ذکر است در پی وقوع سیل به واسطه بارش‌های عصر روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ این محور پر تردد خسارت جدی ۲۰۰ میلیارد تومانی دید.
به گفته معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور در بازدید اخیر، خسارت بازسازی و ایمن سازی این محور بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است که نیازمند بودجه و حمایت در سطح ملی است.
تیم‌های امدادی و راهداری به طور شبانه روز در حال پاکسازی هستند تا هرچه زودتر محور مذکور بازگشایی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.