تصویر
بازیکنان نیازمند حمایت های بیشتری هستند
02 اسفند 1400 - 11:53
2
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: بازیکنان این تیم در رقابت های لیگ برتر نیازمند حمایت و انگیزه های بیشتری برای ادامه راه هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری گفت: بازیکنان این تیم در رقابت های لیگ برتر نیازمند حمایت و انگیزه های بیشتری برای ادامه راه هستند.

«امیر بخشی» با بیان اینکه جزو چهار تیم نخست جدول هستیم ، افزود: حدود سه بازی باقیمانده که امیدواریم این بازی ها را نیز به نحو احسن انجام داده و با کسب نتایج خوب بتوانیم جزو چهار تیم برتر باقی بمانیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان هم اکنون برای شرکت در انتخابی تیم ملی به صورت جدی در حال تمرین هستند، اظهار داشت: بر همین اساس بازیکنان به صورت انفرادی در حال تمرین هستند که ما نیز تمرینات و وضعیت آنها را به خوبی زیر نظر داریم.
بخشی افزود: با این وجود امیدواریم حمایت های بیشتری به خصوص از نظر روحی از سوی شهرداری صورت بگیرد تا بازیکنان بتوانند با انگیزه بیشتری در بازی های آخز حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه در بازی های حساس انگیزه و روحیه تاثیر بسیار زیادی وجود دارد، تصریح کرد: پس از انتخابی تیم ملی به مدت ۲ روزه به صورت گروهی تمرینات تیم برگزار شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده و بتوانند در رقابت ها حضور یابند.
سرمربی تیم تنیس روی میز ادامه داد: امیدواریم که شرایط بهتری برای تیم فراهم تا بازیکنان پس از انتخابی تیم ملی بتوانند با انرژی کامل تری در دور پایانی لیگ برتر شرکت کنند.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.