تصویر
باسابقه‌ترین مرکز آموزش‌فنی‌وحرفه‌ای کشور، میزبان پیشکسوتان مهارتی البرز
25 خرداد 1402 - 11:15
3
گ جمعی از پیشکسوتان عرصه آموزش‌های مهارتی استان البرز با حضور مهندس غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در سالن اجتماعات مرکز آموزش‌فنی‌و‌حرفه‌ای شهیدخدایی‌کرج (باسابقه‌ترین مرکز آموزش‌فنی‌و‌حرفه‌ای کشور)، در مورخه ۲۴خرداد۱۴۰۲ در اقدامی خودجوش گرد هم آمدند و در فضایی آکنده از صمیمیت، به واگویی خاطرات و تجربیات خود پرداختند.
ارسال توسط :
پ
پ

گ
جمعی از پیشکسوتان عرصه آموزش‌های مهارتی استان البرز با حضور مهندس غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در سالن اجتماعات مرکز آموزش‌فنی‌و‌حرفه‌ای شهیدخدایی‌ (باسابقه‌ترین مرکز آموزش‌فنی‌و‌حرفه‌ای کشور)، در مورخه ۲۴خرداد۱۴۰۲ در اقدامی خودجوش گرد هم آمدند و در فضایی آکنده از صمیمیت، به واگویی خاطرات و تجربیات خود پرداختند.

این عزیزان شاید دیگر بظاهر جوان نباشند، اما به واسطه شغلی که بیش‌از ۳۰سال برایش زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند، هنوز روحیه جوانی دارند.
این دورهمی ساده و بی‌تکلف پیشکسوتان آموزش‌فنی‌وحرفه‌ای استان‌البرز و یادآوری خاطرات‌شان در کنار بهره‌گیری از تجربیات‌شان، به این معناست که بازنشستگان آموزش‌فنی‌و‌حرفه‌ای همیشه سرزنده بوده و سرزنده خواهند ماند، چون سازمان آموزش‌فنی‌وحرفه‌ای با وجود گرم‌شان سرزنده و فعال باقی مانده است.
پیشکسوتان عرصه آموزش فنی و حرفه ای البرز بیش‌از ۳۰سال از عمر شریف خود را در راه اعتلای میهن عزیز ایران و توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف مردم شریف استان البرز بخصوص جوانان این مرزوبوم صرف نموده‌اند.
اجرای طرح‌های آموزشی ممتاز ۱۸ماهه (طرح‌ایران‌وآلمان) در کارگاه‌های تخصصی آموزش‌فنی‌وحرفه‌ای در مراکز تابعه در استان البرز، حاصل سال‌ها تلاش بی‌وقفه این عزیزان بوده که نتیجه آن، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و تامین منابع انسانی توانمند برای شرکت‌ها و بنگاه‌های صنعتی و تولیدی و کلاً صنایع استان و کشور بوده است.
امیدواریم که با بهبود شرایط کشور شاهد تحول کمی‌و کیفی در حوزه مهارت‌آموزی بوده و بیش‌ازپیش از تجربیات ارزنده پیشکسوتان عزیز بهره‌مند گردیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.