تصویر
باغ موزه دفاع مقدس البرز پیشانی فرهنگی استان است
30 شهریور 1402 - 13:24
3
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج گفت: سالها بود که گزینه های متعددی بعنوان نماد استان البرز معرفی می شد، اکنون با افتتاح باغ موزه دفاع مقدس، نماد فرهنگی البرز نیز شناخته خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری گفت: سالها بود که گزینه های متعددی بعنوان نماد استان البرز معرفی می شد، اکنون با افتتاح باغ موزه دفاع مقدس، نماد البرز نیز شناخته خواهد شد.

دکتر یحیی رمضانی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این ایام با اشاره به افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان البرز گفت: هر شهری به یک نماد و هویت فرهنگی نیازمند است، کرج را به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک می نامیم و اکنون با گشایش درب باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، کرج قلب تپنده این استان، نماد فرهنگی خود را به پشتوانه هزاران لاله گلگون بر پیشانی فرهنگی خود می نشاند.
وی با اشاره به اهمیت بازسازی گوشه هایی از دوران هشت سال دفاع مقدس در این باغ موزه فرهنگی افزود: این مکان نه بعنوان یک موزه صامت که باید روایتگر تاریخ فرهنگی غیورمردان این شهر و دیار باشد.
رمضانی باغ موزه دفاع مقدس را گنجینه ای برای احیاء و حفظ ارزش های انقلابی عنوان کرد و گفت: با تدبیر و اهتمام مسولان امر و همکاری همه دستگاه ها این باغ موزه کانون ترویج فرهنگ و پاسداشت ارزشهای یادگاران انقلاب اسلامی خواهد شد.
گفتنی است؛ این مرکز فرهنگی در ۴.
۱ هکتار یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های کرج است که در سال ۹۶ کلنگ‌زنی شده بود.
فاز اول این باغ‌موزه مهرماه سال ۹۹ افتتاح شده است و اکنون در جریان تکمیل قرار دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.