تصویر
باغ موزه دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد
22 اسفند 1400 - 14:41
4
رییس شورای شهر کرج گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از فاکتورهای مهم در مقابله با نفوذ فرهنگی و شکست توطئه‌ دشمنان است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از فاکتورهای مهم در مقابله با نفوذ و شکست توطئه‌ دشمنان است.

در حاشیه بازدید از گلزار شهدای چهارصد دستگاه در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی اظهار کرد: جامعه امروز ما بیش از همیشه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در میان نسل جوان نیاز دارد.
وی ادامه داد: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از فاکتورهای مهم در بحث مقابله با نفوذ فرهنگی و شکست توطئه دشمنان است.

وی با اشاره به اهتمام شورای ششم در بحث تکریم شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی که برای حفظ امنیت و موجودیت این مرزو بوم از جان خود گذشته‌اند، از اولویت‌های است.
این مسئول در ادامه با تاکید بر اهمیت قدردانی از خانواده شهدا اضافه کرد: اعضای شورای ششم در هر فرصتی در محضر خانواده شهدا به ویژه مادر و پدران این عزیزان حاضر می‌شوند تا از دعای خیر آنها بهره ببرند.
چپردار با اشاره به اینکه مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه‌ای به بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است، گفت: در بودجه سال آینده، به هر ردیفی که مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بود به صورت خاص توجه شده است.
رییس شورای شهر افزود: با اختصاص اعتبار مناسب، برنامه ریزی برای بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس صورت گرفته و امیدواریم طی دو سال آینده، این مجموعه برای بازدید عمومی شهروندان آماده شود.
این مسئول ادامه داد: در بودجه سال آینده، مساعدت ویژه ای برای حمایت از مساجد مناطق دهگانه که بخشی از مسئولیت زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا را به عهده دارند، صورت گرفته است.
وی افزود: در حوزه معاونت فرهنگی نیز بودجه مناسبی برای برگزاری مراسم و برنامه‌های مناسبتی از جمله مراسم اربعین، اعیاد مختلف، برنامه های مذهبی و .
.
.
در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: سال آینده برگزاری برنامه ها و طرح‌های فرهنگی با اولویت مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفته است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.