تصویر
باغ موزه دفاع مقدس نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت است
25 تیر 1401 - 14:27
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت است که باید طی همراهی و تعامل اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نسبت به حل موانع پیشرفت این پروژه اقدام شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت است که باید طی همراهی و تعامل اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری و شورای اسلامی نسبت به حل موانع پیشرفت این پروژه اقدام شود.

مجتبی عبداللهی در جلسه رفع موانع پروژه باغ موزه دفاع مقدس که روز شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: توسعه این امکان مهم برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید با چنین اقدامات و رویکردهای فرهنگی نسبت به آگاهی بخشی مردم و بویژه جوانان در خصوص جانفشانی های دوران دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ ارزشمند اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: از شورای اسلامی شهر که غالب آنها فرزندان شهدای گرانقدر هستند انتظار می رود که با تمام وجود و نهایت مساعدت در این راستا گره گشا باشند.
وی افزود: این باغ موزه در ورودی استان قرار دارد و با توجه به موقعیتی که دارد می تواند افراد بسیاری را جذب کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.