تصویر
بالا بودن قیمت اجناس و میوه و تره بار و کوچک شدن سفره مردم
22 اسفند 1401 - 10:35
1
امام جمعه گرمدره گفت: قیمت اجناس و میوه و تره‌بار خیلی افزایش یافته است و همین موضوع نارضایتی و انتقادات مردم را به دنبال داشته است.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه گفت: قیمت اجناس و میوه و تره‌بار خیلی افزایش یافته است و همین موضوع نارضایتی و انتقادات مردم را به دنبال داشته است.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حجازی‌نیا با اشاره به گلایه مردم از برخی گرانی‌ها بیان کرد: عدم نظارت دستگاه‌های متولی گلایه مردم را به دنبال داشته که این امر موجب بدبینی مردم شده است.
مردم این منطقه همیشه پای کار بوده و هستند و تحمیل این چنین فشارهای بر مردم زیبنده این دولت و نظام نیست.
خطیب جمعه گرمدره البرز اظهار کرد: عملکرد ضعیف برخی مسئولین؛ این بی اعتمادی را در بین مردم بیشتر کرده است.
بارها گلایه‌ها مردمی از طریق خطبه‌های نمازجمعه، تلفنی، جلسات حضوری و… مطرح و پیگیری شده است اما متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام حجازی‌نیا تصریح کرد: گران‌فروشی در گرمدره زیاد است، اختلاف قیمت در مغازه‌ها کاملاً مشهود است.

نماینده تعزیرات یا بازرگانی در گرمدره وجود ندارد
وی ادامه داد: یکی از دلایل گران‌فروشی به نبود تعزیرات برمی‌گردد.
علیرغم پیگیری و مکاتبات و درخواست‌های متعدد به استان، متأسفانه نماینده تعزیرات یا بازرگانی در گرمدره وجود ندارد و همین موضوع باعث شده است تا برخی از مغازه‌داران از این مسئله سو استفاده کنند و شرایط را به نفع خود رقم بزنند.
امام جمعه گرمدره افزود: حق ابتدایی مردم منطقه است که از خدمات و رفاهیات بهره‌مند باشند و مسئولان استانی و به تبع آن کشوری باید زمینه‌های لازم برای استقرار و حضور دستگاه‌های نظارت کننده بر ارائه خدمات را فراهم کنند تا مردم بتوانند طعم و رنگ آرامش و اطمینان را در زندگی خود ببینند.
حجت‌الاسلام حجازی‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وجود مشکل در نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: در نانوایی‌ها مشکل بر سر نان کنجدی و ساده است و مردم باید حتماً نان کنجدی را خریداری کنند و در کنار آن نان ساده را نیز تحویل بگیرند.
وی افزود: همین امر باعث شده است تا هزینه‌های اضافی به خانواده‌ها تحمیل شود اما از طرف دیگر برای تهیه نان مجبور هستند فشارهای مالی زیادی را متحمل شوند.
رفع این قبیل مشکلات با حضور مستمر مسئولین نظارتی به راحتی رفع می‌شود اما هیچ‌گونه اهتمامی برای رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی مردم وجود ندارد.
امام جمعه گرمدره متذکر شد: استاندار البرز حتی یک‌بار هم در میان مردم گرمدره حضور پیدا نکرده است تا از نزدیک درد و دل و گلایه‌ها و خواسته‌های آنان را بشنود و لمس کند تا شاید بتواند مرهمی بر دردهای آنان بگذارد.
دغدغه‌های مردم زیاد است و حق طبیعی مردم است که از اجناس با حداقل قیمت استفاده کنند نه اینکه با گران‌فروشی سفره مردم کوچک و کوچک‌تر شود.
منبع مهر برچسب ها: امام جمعه گرمدره گفت: قیمت اجناس و میوه و تره‌بار خیلی افزایش یافته است و همین موضوع نارضایتی و انتقادات مردم را به دنبال داشته است.
امام جمعه گرمدره گفت: قیمت اجناس و میوه و تره‌بار خیلی افزایش یافته است و همین موضوع نارضایتی و انتقادات مردم را به

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.