کرج- مسئول بانوان جبهه استان البرز گفت: ما بانوان البرزی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه کمک به رزمندگان جبهه مقاومت شده ایم و اقدامات مختلفی را در این راستا انجام می‌دهیم.

نجمه فرزانه در گفت وگو با خبرنگار مطرح کرد: حدود هفت سال است که کانون فرهنگی غدیر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد و تاکنون فعالیت‌های مختلفی در آن انجام شده که از جمله آنها می‌توان به امور فرهنگی و اشاره کرد.

وی عنوان کرد: حدود پنج سال است که این مجموعه به ستاد بانوان جبهه فرهنگی انقلاب خاتم الاوصیا تبدیل شده و فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد؛ آخرین و مهمترین فعالیتی که در حال حاضر انجام می‌دهیم، حرکتی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است.

فرزانه مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام صادره خود در تاریخ هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ در مورد حمله اسرائیل به لبنان فرمانی را صادر کردند که بر همه مسلمانان فرض است ک با امکانات خود برای یاری حزب الله و مردم لبنان و نابود کردن رژیم خبیث، سفاک و جنایتکار اسرائیل اقدام کنند.

مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان البرز افزود: ما این فرمان را حکم جهاد برداشت کردیم و از آنجایی که این پیام همگانی بود، بانوان هم در این عرصه وارد شدیم و اقدام به انجام کارهای متفاوتی کردیم و در این راستا امروز سه شنبه سومین جلسه خیمه مقاومت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این سه شنبه هر هفته محفل شهدایی نیز با نام و یاد شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: این محفل امروز به یاد شهید نیلفروشان برپا شد. در حاشیه این برنامه اقداماتی از قبیل کمک رسانی به جبهه مقاومت نیز انجام شده و می‌شود.

فرزانه اظهار کرد: بانوان با استفاده از کلاف‌های نخ کاموایی اقدام به بافت کلاه، شال گردن و لباس گرم برای رزمندگان جبهه مقاومت می‌کنند. علاوه بر این پویش طلای زنان نیز در حال اجراست و تاکنون حدود ۲۰ قطعه طلا برای کمک به جبهه مقاومت از بانوان دریافت شده است.

مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان البرز گفت: ویژه برنامه امروز پخت آش بود، بانوان مواد آن را فراهم و نسبت به پخت اقدام کردند و آش‌های طبخ شده در بین همین بانوانی که در این زمینه همکاری کردند به فروش رفت و هزینه آن برای کمک به جبهه مقاومت اهدا می‌شود.

بانوان البرزی به کمک رزمندگان جبهه مقاومت شتافتند

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر