بانوی آلمانی به دین اسلام تشرف یافت
  • مرداد ۳, ۱۴۰۱ ساعت: 12:33
  • رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج از تشرف بانوی آلمانی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری در دفتر این کمیسیون خبر داد.
    پ
    پ

    رئیس کمیسیون ، و شورای اسلامی شهر از تشرف بانوی آلمانی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری در دفتر این کمیسیون خبر داد.

    حجت الاسلام علیرضا سعیدی در حاشیه این مراسم به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای شهرگفت: این بانوی تبعه کشور آلمان با حضور در دفتر شورای شهر با اقرار به وحدانیت خداوند متعال و رسالت پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) و فرزندان معصوم ایشان به ویژه امام عصر (عج) شهادتین و شهادت ثالثه را بر زبان جاری ساخت .
    رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی ضمن تبریک تشرف این بانو به مکتب اسلام ناب محمدی تصریح کرد: این تشرف به تایید کامل نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج رسیده است .
    حجت الاسلام سعیدی در پایان با دعای خیر برای وی و سایر مسلمانان و آرزوی هدایت و نجات جامعه بشری، تشرف ایشان را به اسلام تبریک گفت و خطبه عقد این بانوی تازه مسلمان شده با همسرش که ایرانی است قرائت و به عقد یکدیگر درآمدند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر