تصویر
بانوی خیر البرزی منزل مسکونی خود را وقف نیازمندان کرد
30 مهر 1401 - 9:51
شناسه : 345719
4
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ شهرستان کرج گفت: یک بانوی خیر و نیک اندیش البرزی منزل مسکونی خود را برای کمک به فقرا و نیازمندان استان البرز وقف کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ شهرستان گفت: یک بانوی خیر و نیک اندیش البرزی منزل مسکونی خود را برای کمک به فقرا و نیازمندان استان البرز وقف کرد.

امیرحسین خسروی افزود: خانم «آسیه روزبهانی» منزل مسکونی خود در شهرستان را با زیربنای ۹۷ مترمربع به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وقف نیازمندان کرد.

وی با بیان اینکه این وقف نخستین وقف در سال جاری در ناحیه ۲ شهرستان کرج است ، اظهار داشت: این موقوفه به صورت مشترک بین اوقاف و واقف مدیریت خواهد شد.
خسروی در خصوص نحوه اجرای نیت واقف، گفت: بر اساس قانون این ملک وقفی برای اجاره به مزایده گذاشته می شود و عوایدش صرف اجرای نیت واقف می شود.
وی در خصوص ترویج فرهنگ وقف در شهرستان کرج بیان داشت: آن چیزی که برای انسان به عنوان باقیات الصالحات باقی می ماند و نام انسان را جاودانه می سازد «وقف» است، وقف نشانگر نقش بی بدیل و سرمایه مالی مداوم برای تمامی فعالیت ها و خدمات و مردمی است و عملی است ارادی و داوطلبانه که محصول یک شعور و آگاهی نسبت به حوائج جامعه و مشکلات پیش روی مردم است که به همین منظور نشست های تخصصی وقف را در راستای نیازهای روز جامعه برگزار می کنیم.
ناحیه ۲ اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج که شامل شهرستان فردیس، محمد شهر ، و است که دارای حدود ۱۰۰ موقوفه و ۸۰ رقبه می باشد.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ شهرستان کرج گفت: یک بانوی خیر و نیک اندیش البرزی منزل مسکونی خود را برای کمک به فقرا و نیازمندان استان البرز وقف کرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ شهرستان کرج گفت: یک بانوی خیر و نیک اندیش البرزی منزل

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.