تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

بانک های البرز به ۷۵ درصد تعهدات تسهیلات قرض الحسنه عمل کردند
21 آذر 1401 - 16:00
1
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بانک های عامل این استان به ۷۵ درصد تعهدات تسهیلات قرض الحسنه خود در سفر رییس جمهور به البرز عمل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت هماهنگی امور استانداری البرز گفت: بانک های عامل این استان به ۷۵ درصد تعهدات تسهیلات قرض الحسنه خود در سفر رییس جمهور به البرز عمل کردند.

سیف اله اسداللهی در حاشیه نشست مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست های ریاست جمهوری در البرز افزود: بانک های عامل استان در سفر رییس جمهور مکلف به اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک معیشتی به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان بودند که تاکنون به ۷۵ درصد از تعهدات خود عمل کرده اند.
وی اظهار داشت: از این تعداد متقاضی دریافت تسهیلات، در مرحله نخست به چهار هزار و ۵۰۰ نفر تسهیلات بانکی قرض الحسنه پرداخت شده است که پس از تخصیص مرحله دوم اعطای تسهیلات از سوی بانک های عامل دولتی آغاز می شود.
اسداللهی علت عدم پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به تمام متقاضیان را مراجعه نکردن آنان به بانک های عامل و همچنین تراکم بالای متقاضیان عنوان کرد و گفت: برخی از شهروندان به رغم همراهی روسای شعب استان به دلیل عدم ارایه حداقل ضمانت های بانکی موفق به دریافت تسهیلات نشدند.
وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از همراهی و همکاری بانک های عامل استان البرز در اعطای تسهیلات مصوبات سفر رییس جمهور به استان تاکید کرد:در این نشست، مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن برقراری تماس با یکی از شهروندان متقاضی تسهیلات، با وی به گفت وگو پرداخت و نحوه برخورد کارکنان بانک و میزان همکاری آنان در خصوص تشکیل پرونده و اعطای وام را مورد بررسی و راستی آزمایی قرار داد.
در سفر ۱۸ فروردین ماه امسال رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز ۱۷۲ طرح و برنامه توسعه ای با اعتباری حدود ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان برای استان مورد تصویب قرار گرفت، همچنین پیشنهاد ارتقا سه شهر کمالشهر، محمدشهر و به شهرستان نیز مطرح شد که مورد استقبال رییس جمهور قرار گرفت و دراین زمینه دستور ویژه صادر کردند.
موافقت با اختصاص ۲۳ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان تسهیلات و ۶۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک ها برای پیشبرد پروژه ها از دیگر رهاوردهای سفر رییس جمهور به استان البرز بود که باید تصویب اعتبار برای ی ۵۴ طرح در بخش زیربنایی استان با ۶ هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و بانک ها را نیز اضافه کرد.
در سفر یک روزه رییس جمهور به البرز در بخش صنعت و معدن نیز ۶ توافق با اعتباری حدود ۱۵۵ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات صورت گرفت.
در حوزه و آموزشی و نیز ۳۹ توافق با اعتباری حدود یک هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان و در بخش رفاهی و ۱۶ توافق با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان و ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد و در حوزه بهداشت و درمان نیز ۱۳ توافق با اعتباری بیش از ۷۵۵ میلیارد تومان و در حوزه آب، خاک و ۲۹ توافق با اعتباری حدود ۷۳۸ میلیارد تومان انجام شد.
براساس گزارش استاندار البرز در سفر رییس جمهور به این استان در حوزه اشتغال چهار توافق با اعتباری حدود ۳۴۰ میلیارد تومان و تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و در حوزه های امنیتی، انتظامی و قضایی نیز ۹ توافق با اعتبار ۲۵۱ میلیارد تومان صورت پذیرفت و در مجموع نیز سرمایه گذاری و مشارکت بانک ها طی ۲ توافق به ۲۲ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان مورد موافقت قرار گرفت.
منبع ایرنا برچسب ها: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بانک های عامل این استان به ۷۵ درصد تعهدات تسهیلات قرض الحسنه خود در سفر رییس جمهور به البرز عمل کردند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بانک های عامل این استان به ۷۵ درص

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.