تصویر
بانک های خصوصی در راستای تحقق شعار سال همراهی بیشتری داشته باشند
18 اردیبهشت 1401 - 13:34
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بانک های خصوصی استان نیز باید همراهی بیشتری برای حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و شرکت های دانش بنیان داشته باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بانک های خصوصی استان نیز باید همراهی بیشتری برای حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و شرکت های دانش بنیان داشته باشند.

مجتبی عبداللهی در شورای هماهنگی بانک های استان ضمن از همراهی بانک ها در راستای پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید، افزود: از مدیریت بانک های استان انتظار می رود که تلاش مضاعفی برای تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مردم داشته باشند.
وی ادامه داد: البرز، استانی مهاجرپذیر است و موانع و مشکلات گسترده ای برای ساماندهی حاشیه نشینی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه دارد.
عبداللهی گفت: از سوی دیگر نیز طبق هدف گذاری دولت محترم سیزدهم باید امسال به رشد ۸ درصد برسیم و البرز را با توجه به ظرفیت های بزرگی که در تولید و صنعت دارد، به جایگاه حقیقی خود در اقتصاد برسانیم.
وی افزود: برای این منظور نقش بانک ها در این برنامه ها بسیار موثر است که باید بعنوان یک محرک و مغز متفکر در کنار تصمیم سازان حوزه اقتصادی استان باشند.
استاندار البرز گفت: از بانک های استان انتظار می رود که در مراجع بالادستی خود مدافع منافع استان باشند.
وی افزود: ضرورت دارد که با همراهی، همدلی و تعامل برای تحقق اهداف بزرگ استان اقدام کنیم و با این روند در موضوع تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ نیز اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.